Pinsamt

Tråkigt för Kissie att före- och efterbilder på hennes bröst ligger ute på Internet. Antar att det är bilder som läkaren tar för dokumentation, men jag tror jag skulle fråga rätt ingående var bilderna skulle hamna. Okej i ett internt register men inte digitalt som folk kan få tag på. Eller om det var jag så skulle väl ingen bry sig, men hon har ju skapat ganska mycket uppmärksamhet kring sin operation minst sagt. Tänker inte lägga upp bilden här men klicka här om ni är intresserade.

Jag är mest imponerad över hur hon lyckades med att få sina "före-bröst" att se ut som på bilden nedan. Hon måste jobbat bra med inlägg (och photoshop).



/Anna

Kommentarer
Postat av: karin

Trist! Håret som avslöjar henne lite! he he... Jag som tycker små bröst är så fint! Bild ett får min röst!

2010-02-28 @ 12:34:39
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0