Randig

Ja men vad kul då att mitt frisörbesök här i V gick åt skogen. Jag som var så glad att äntligen få utväxten fixad, och nu har jag fortfarande en utväxt fast med blonda ränder på. GREAT! Jag kände vibbarna direkt när jag mötte tjejen som skulle klippa mig: Jag kommer att få randigt hår. Jag borde lyssnat på min inre röst. Och jag borde ha fattat när hon föreslog att jag skulle lägga i en annan färg i underhåret.

Men, nu får jag stå mitt kast eftersom jag inte sa ifrån. Men jag kommer ju aldrig gå tillbaka till samma ställe kan jag ju säga. Men jag ska inte skriva ut salongens namn för jag vet att man googlar på sånt innan man går och klipper sig och jag vill inte förstöra hennes karriär. Hon var jättegullig och säkert helt rätt person att gå till om man vill ha randigt hår.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen nej!!! Men jag tror du överdriver, är säkert jätte fint! Men jag hatar att man aldrig kan gå nöjd från ett frisörbesök, jag har då aldrig någonsin känt mig fin direkt efter.

Äntligen uppdaterade du! Jag jobbar hela helgen, så har kollat flitigt efter roande inlägg! Jag missar alltså Mellon ikväll, lite trist! Okej det här blev ju typ ett brev, sorry. puss

2010-02-13 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0