Shoppingtips

Ewa, dom där bootsen jag har (du vet dom svarta jag har typ jämt) kostar bara 299:- just nu! Och dom har inte ens nån dragkedja som kan gå sönder! Hett tips eftersom vintern verkar dra ut på tiden...

...Något jag kommer att strunta i eftersom vi nu ska åka ut till V's svar på Kungens Kurva och jag har siktat in mig på dessa två ballerinaskor! Hur många månader tror ni det är kvar innan jag kan använda dem? I och för sig ligger T och solar på balkongen just nu och skriker att det är tio grader varmt, så vem vet... Kanske tidigare än man tror? Vårchock!





/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vart kan jag köpa de skorna? VART?!!!

2010-02-14 @ 12:59:12
Postat av: Anna

Skopunkten!!! Skopunkten!!!

2010-02-14 @ 15:40:39
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0