Sonia Rykiel

Idag har mamma och jag trotsat alla vädervarningar och gått en runda på stan. Vi tänkte gå och se "A single man" men misslyckades tyvärr, men hann däremot med en lunch på Vapiano istället (hej kolhydrater).

Mamma införskaffade även denna söta basker med strasstenar på från Sonia Rykiels H&M-kollektion! Så himla fin är hon i den! Tyvärr har mamma som alltid lite svårt med uttalet och lyckades på nåt jävla vänster få Sonia Rykiel till Yvonne Rachel.

Menmen, fin är hon. Jag köpte bara trista hygienartiklar.

Nu är det uppladdning för Darin som gäller!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Gud vilken söt bild!! Jättefin basker, är tightsen lika fina?? Jag gillar den gulrosa toppen med små rosetter!

2010-02-20 @ 22:13:07
Postat av: Anna

Jag tycker faktiskt det var rätt mycket fina grejer, tightsen var jättesnygga och det fanns en massa söta tröjor och en klänning med strasstenar också!

2010-02-20 @ 22:17:51
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0