Stilförebilder

Jag tycker det känns skönt att vi i inom familjen etablerat våra stilförebilder. Nu har vi liksom varsin ledstjärna för våra individuella looks. Inget mer hafsande. Tror mamma har det svårast med inspirationsbilder dock, inte så mycket paparazzi eller eventbilder på Oprah, i så fall bara sådana där hon har joggingbyxor och är ute med hundarna. Hon är ju som snyggast i programmen.

Wes kommer nog få det lättast, hittade sjukt mycket snygga bilder på Kanye bara på en enkel namngoogling. Om jag var kille skulle jag definitivt köra på Kanye-stilen, han är både lite street men kan samtidigt köra preppy-looken utan att det blir töntigt. I like!


Ewas stilförebild Beyoncé.


Mammas stilförebild Oprah.


Wiltons stilförebild Kanye.


Min stilförebild Whitney.

/Anna

Kommentarer
Postat av: karin

Jag har alltid misstänkt att jag och Ewa har samma stilförebild! hahaha

2010-02-28 @ 12:32:46
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0