Stupid girl

Är det verkligen en "enormt komplex situation" Carola? Konstigt, jag tycker faktiskt inte det. Jag låter det passera att hon skyller parfym-fiaskot på stackars Amadeus, men det jag inte kan acceptera är att hon försöker få det att verka som att hon verkligen tänkt igenom beslutet att ge en flaska parfym till ett offer för enorm naturkatastrof, när det är uppenbart för alla att Carola aldrig tänker över huvud taget. För vad skulle annars vara förklaringen till hennes beteende/uttalanden/personlighet de senaste åren?

Carola menar att hon diskuterat med sin son vad som är lämpligt att ge en 15-åring i present. Om min son i det läget hade föreslagit en parfymflaska skulle jag ha tagit tillfället i akt att förklara att det i den här situationen är en ytterst olämplig gåva och varför. Att Carola inte tänkte steget längre är beyond me.

Angående något helt annat: Läste just det här, haha... Ingen kom till skada så man får skratta lite faktiskt. Om det inte händer igen imorrn på vägen till jobbet det vill säga.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hahaha bussbråket cracks me up. Jag kommer typ starta ett idag på väg till skolan. Men seriöst så är folk helt mordiska, jag är nästan rädd.

2010-02-24 @ 06:33:12
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag läste det där, hon är ju för härlig! "Jag har förlorat hem och familj men jag luktar ju gott iaf"

2010-02-24 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0