Summertime

Eftersom jag redan outat mig själv som en no-lifer (se några inlägg ner) så kan jag väl lika gärna köra vidare på samma spår och behöver inte hålla uppe någon illusion om att jag har nåt spännande på gång en lördagskväll. Sitter och kollar igenom lite bilder på Facebook, och jag älskar den här bilden på Sofie! Den är så somrig och härlig med vinden i håret och solbränna och skinnjacka.

Nä, nu ska jag väl ta och gå och lägga mig. Händer nog inte så mycket mer för min del ikväll.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det naturliga, avslappnande leendet är ju också pricken över i

2010-02-21 @ 12:21:12
Postat av: Sofie

Det naturliga, avslappnande leendet är ju också pricken över i

2010-02-21 @ 12:22:37
Postat av: Ewa

Så fina båda två! Vill ha sommarvind i håret NU!!!

2010-02-21 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0