Upphetsande inlägg

Ja, Farbror Anna. Det har varit dåligt med bloggande på senaste tiden. Men trots att jag inte lever ett lika spännande, glamouröst och "the city"-liknande liv som min syster, så har jag också haft häcken full.Höhö.
Dessutom vet ni alla att jag inte har så spännande liv, så det enda jag hade kunnat blogga om de senaste dagarna hade varit sociallagstiftningen.
Du ska alltså vara tacksam Lillan!!!!

Nog om det. Imorgon ska jag och Karin ha en härlig stund och slå slag i saken(?), och titta på "year one". FINALLY!
Stora och Lilla Anna är härmed officiellt inbjudna till trånkan för att sukta över min blivande man Jack Black.
Ok då. Det kanske är bara jag och Lillan som tycker att han är ett kap?

Och nu till den enda nyheten i mitt liv: Wilton går vidare i sin karriär som top model, imorgon ska vi ta foton till Kappahls vårkampanj!! Jag är så jävla stolt så att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Hur berättar jag detta för alla jag träffar utan att verka konstig?
Tacksam för handfasta tips.

Jag avslutar detta otroligt trista inlägg med något som kanske blidkar läsarna (Min mamma och min syster).



/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0