Gammal skåpmat

Jag fick en flashback till det här gamla klassiska Iloveyoubaby-inlägget från 2008 när jag läste denna artikel på Aftonbladet idag. Btw, hur gammal är inte den här bloggen när jag kan referera till ett inlägg från 08? Snart fyller bloggen 2 år! Yihoo!

Det är dock fortfarande två år senare ett olöst mysterium varför polisen använder sig av totalt meningslösa fantombilder som bara gör polisen som organisation och tecknaren till åtlöje.

När jag kollade igenom "Komik"-kategorin här på bloggen för att hitta det gamla inlägget kom jag till insikt över den mycket högre komiska standard som hölls här tidigare. Fy vad jag skrattade när jag läste det här Jarmo-inlägget igen till exempel. Vilken jäkla humor alltså.

Vi får ta och skärpa till oss.


Har du sett denna mystiska bil? Kontakta polisen asap!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha... verkligen!! Kommer inte ihåg när ni skrev det här! KUL!

2010-02-18 @ 12:25:32
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0