Why?

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Quetzala Blanco. Hennes blogg är ju ganska kul, så kan någon påminna mig om varför jag känner mig lite reserverad mot henne? Har hon sagt något konstigt i något sammanhang? Jag brukar vanligtvis vara ganska snabb med att hata eller älska någon, men i det här fallet är jag kluven och det känns ovant.

Det här inlägget om Justin Bobby är ju hur kul som helst till exempel:

"La Zandrita undrar om jag gillar en som heter Justin Bobby?! Om jag ska vara ärlig har jag aldrig sett honom förut, men fick en lite Bradley Cooper a-ha-känsla. Typ han var riktigt jävla het. Googlade lite och kollade honom på bildbyrån...

Tatueringar? Check.

Motorcykel? Check.

Går utan tröja? Check.

Hår på bröstet? Check.

Bra drag? Check.

Hängt med Audrina Patridge? Check.

Ser ut som han legat med varenda brud i hela stan? Check.

Ser alltid slirig ut? Check.

Är född på 80-talet? Check.

Ja men dåså, då var det bara de asfula rutiga skjortorna som gotta go. Annars är alla punkter ovan något som måste stämma in på min framtida make (den man gifter sig med), annars får det vara."



 

/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag vet bara varför jag har svårt för henne: Sexspecialen i Bon. Jag har tidningen hemma om du vill friska upp minnet.

Hon säger helt störda grejer om att kvinnor ska vara underlägsna männen om målet med sex är att tillfredställa män bara. Ja, kanske inte ordagrant, men kontentan är den.

2010-02-24 @ 06:35:47
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0