Älska 90-talet!

90-talet är ju bara så fanatastiskt. När man ser typiska 90-talsfilmer eller outfits får man den där konstiga blandningen av känslor, när man äcklas för att det är fult, men samtidigt minns att det var exakt så man ville se ut. Inget annat årtionde kommer nog var lika nostalgiskt som 90-talet, det var liksom ens formativa år på något sätt.

Den här videon är ju bara för bra. Låten, handlingen, det är som att föras tillbaka 15 år i tiden. Men varför är killen ett sånt äckel och kan han inte åtminstone stänga av videokameran när han ska vara otrogen med sin tjejs rumskompis?! Och är det inte lite av ett högriskbeteende att följa med en okänd man i page, psykopatögon och loosefit-polotröja hem bara för att han har hittat en gråtande i en portuppgång? Hon dras verkligen till fel typ av män.



/Anna

Kommentarer
Postat av: sofie

Hahaha det finns väldigt mycket att kommentera i denna video. Kolla passformen på killens jeans i slutet! Det värsta är väl att man säkert tyckte han va skitsnygg då!

PS. Nu när jag är en övergiven dagdrivare kan jag äntligen engagera mig i er blogg!! puss sofie

2010-01-15 @ 15:28:30
Postat av: Ewa

Men låten är ju jättebra! Och jag kommer ångra att jag har sagt det här, men var inte bon jovi lite av en hunk?

2010-01-15 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0