Bantningsblogg

På Annas begäran , och med risk för att vara  Dennis M; Här är ett totalt ointressant recept, men det var verkligen fantastiskt gott och lätt!

Fryst torskfilé 800g (jag gjorde med 400 g, det blev 2 port.)
2-3 tomater
20 cm purjolök
200 g philadelfia vitlök och örter
2 dl fet creme fraiche
170 g skalade räkor

Sätt ugnen på 250 grader.

Lägg den frysta torsken i en ungssäker form, krydda med salt och peppar.
Hacka tomaterna och strimla purjon och strö över torsken. Rör ihop creme fraichen och philadelfian och smeta på röran ovanpå. Sätt in i ugnen i 30 min, ta ut den och strö över räkorna, sätt sedan in den ytterligare 10 min tills fisken är klar!
Jag åt det med riven vitkål till, och Wilton fick kokt potatis, det var en hit!

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Ewa M!

2010-01-11 @ 19:22:40
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-06 @ 10:29:55
URL: http://www.thermapower.se
Postat av: EFEDRIN

Gå ner i vikt super lätt

med EFEDRIN

Finns nu i lager

Maila för info



[email protected]

2012-02-08 @ 10:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0