By request

Lilla Anna, jag såg din kommentar angående tv-avgiften. Tyvärr har jag ett deprimerande svar till dig: Det går inte att komma undan.

Jag vet inte hur du har tänkt, men enda anledningen till att jag lyckades ta mig ur deras grepp var att jag (under tråkiga omständigheter) flyttade tillbaka hem till mamma. Och mamma betalade ju redan tv-avgiften och det var ju lite väl magstarkt även för Radiotjänst att vi skulle betala dubbelt upp.

Jag vet inte om jag har några andra tips än att flytta hem till sina föräldrar. Bo i en koja i skogen kanske? Flytta utomlands? Göra en skenförsäljning av din tv på Blocket och sen e-maila länken till kundtjänsten?

Jag kan tyvärr inte vara mer behjälplig än så här, och tro mig, jag önskar att jag kunde.

Sorry.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Trot eller ej men jag skickade ett mail till radiotjänst som löd "jag har ingen tv längre därför vill jag inte betala avgiften". Dagen efter (!!) ringde de upp mig för att bekräfta saken. Jag sa att tvn står i källaren och jag har bara en antennsladd. Sen var det klart. Jag är FRI!

2010-01-27 @ 07:52:29
Postat av: Ewa

Jag vill bara förtydliga...? Du ljög alltså?

Thats my girl!

2010-01-27 @ 07:57:46
Postat av: Anna

Shit vilken mes som måste varit handläggare för ditt ärende. Har aldrig hört talas om att dom har gett sig så lätt! Ställde han inga följdfrågor? jag är väldigt nyfiken på hur det här gick till för att kanske kunna köra samma grej i framtiden!

2010-01-27 @ 19:11:21
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0