Dagens skratt!

Åh, herregud, har ni läst bloggen Söderfamiljen? Så jävla vidrig och rolig! Det värsta är att det ju faktiskt finns såna där personer på riktigt. För jag utgår från att bloggen är ett skämt?

Det roligaste är när "Mattias" utlyst en tävling bland kommentarerna om att hitta på ett namn till hans ofödda barn. Han är dock inte helt nöjd med svaren:

"På andra plats kom Kevin. Blev lite överraskad över det, känns mer som ett ”förortsnamn” om ni frågar mig. Inget fel med det iofs …. men, nej, inget för oss!!!

Men på tredje plats kom ett namn som i alla fall jag kommer att ”pusha” litegrann för därhemma ….. : Isidor!!!! Jättefint tycker jag!!

Fast sen blir det ganska mycket tristare läsning …. nån har föreslagit ”Kukunge”, nån annan ”Hagamannen” och en tredje har skrivit ”Pulla” och ”Bajsar”. Sååååå barnsligt. Hallå, vi pratar om ett BARN här!!! Känner mig faktiskt lite kränkt av detta. Men när jag såg att nån har skrivit ”min farsa e bög” som förslag kunde jag bara skaka på huvudet. Tänker inte ens svara på det – vad spelar det för roll? Tycker alla är precis lika mycket värda egentligen …. spelar ingen roll vem man väljer att leva med."

 

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0