Done deal!

För alla er som har undrat (vilka det nu skulle kunna vara) så är det nu inga tveksamheter kring att jag har fått jobbet! YIHAAA!!! Alltså jag kan inte fatta det, det har liksom inte sjunkit in ännu. Men idag fick jag både min egen mailadress och nycklar till kontoret, så jag antar att det innebär att det är officiellt! Mitt första "riktiga" jobb där jag verkligen är för att jag ska försöka skaffa mig en karriär, inte bara för att jag måste ha en inkomst. Känns jäkligt bra.

Angående något helt annat, det här får inte inträffa när vi ska flyga med Wes!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

WOOT WOOT!!! Jag blir alldeles till mig! Min syster är en kvinna i kärriären, jag blir så stolt...

2010-01-12 @ 08:43:40
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Lilla Anna

Grattis! Nu vågar jag uttala orden högt.. eller i alla fall i skriftlig form.

2010-01-12 @ 13:22:04
Postat av: karin

Grattiiiiis!!! Nu är världen din liksom! Själv hittade jag en möglig tomater i en av toalettvisningarna idag, det var en höjdare!

2010-01-12 @ 14:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0