Ebba von Sydows pojkvän 2.0

Epidemin med att söka efter Ebba von Sydows pojkvän på nätet håller i sig. Typ alla som hittar hit genom Google letar efter det. What's wrong with you people? Det sjuka är att jag faktiskt fick reda på vem Ebbas pojkvän är igår! Fikade med en säker källa som berättade, men kan tyvärr inte vidarebefodra det eftersom det är så hemligt. Dessutom tycker jag faktiskt att Ebba har gjort ett SJUKT bra jobb med att hålla det hemligt (men tanke på att de bor ihop), så det känns taskigt på något sätt att skriva ut det på Internet. Med tanke på att så många faktiskt söker på det menar jag.

Men jag kan säga att det INTE är Johan Wiman (längre) och han är inte något känt namn som folk skulle tycka var spännande. Han är bara en vanlig kille, men han har ett jobb som gör att hennes nya uppdrag för SVT nu känns lite mer... logiskt.

Update: När jag skulle googla fram en bild på Ebba upptäckte jag att vi är träff nummer två när man söker på henne. Nummer ett är hennes blogg. Kanske ska chilla lite med Ebba-nyheter ett tag, känns inte riktigt rimligt.



/Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte varför hon vill hålla sin sambo hemlig ?

det är ju skumt beteende....

2010-01-24 @ 22:41:50
Postat av: Anna

det tar ungefär 30 sekunder att söka fram via ratsit (kräver ej inloggning) och bekräftelse får man via artikel i resumé om man googlar.

2010-01-31 @ 13:00:33
Postat av: Anonym

Jag fattar inte. Han heter Johan ( t ex enligt intervju i Sköna Hem) och på samma adress och samma våning bor en Johan Kleberg (född -75). Är det inte ganska logiskt och troligt att det är han??! Är man så extremt nyfiken är det väl bara att gå dit och kolla i portuppgången!

2010-02-08 @ 15:23:30
Postat av: Vion Schinkel

Här är svaret:



http://www.realtid.se/ArticlePages/200909/02/20090902172952_Realtid536/20090902172952_Realtid536.dbp.asp?sAction=lk

2010-02-14 @ 14:56:04
Postat av: Anonym

Litet roligt att Johan Kleberg tillhör släkten kring rederiet Wallenius i Stockholm och att Ebba tillhör släkten kring det gamla rederiet Broström. Lika barn leka bäst.

2010-02-14 @ 15:02:57
Postat av: Anonym

Ja hennes pojkvän och sambo är Johan Kleberg,töntigt av henne att hålla på och mörka sådär...

2010-02-24 @ 01:29:27
Postat av: ♥Johanna ♥

fattar inte, det är ju inte svårt att få reda på, redan förra året stod det i media vem han var och en bild. Dock förstår jag inte varför hon fick sitt jobb är logiskt för att han är hennes kille. Han jobbar ju på tv4, hon på svt.

2010-06-21 @ 11:24:08
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0