Ebba von Sydows pojkvän

Seriöst, nu får någon av våra besökare speak up. Sen vi registrerade vår blogg hos Google analytics har vi upptäckt att ett förvånande stort antal av våra läsare hittar till vår blogg genom att söka på Google efter vem Ebba von Sydows pojkvän är. Jag skrev nämligen ett inlägg om det för evigheter sen, och det är väl det dom vill läsa, men min fråga är hur aktuellt det känns att googla efter det i så pass hög utsträckning? Det är typ hur många som helst!

Nu såg jag att vi idag haft besökare från både Florida och Californien, som ALLA kommit hit i jakt på denna livsavgörande fråga. Vilka är ni???

Jag hade ingen aning om att Ebbas kärleksliv var ett sånt hot topic.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0