Efterlysning/Smakråd

Jag vill fixa mitt kök. Det är skabbigt och har fula gråa tapeter med matfläckar. Och jag tror och hoppas att Wilton har lugnat sig med matkastandet, så jag tycker att det är dags att måla om!
Jag tänkte ha samma färg ungefär som i köket i Masmo, vad tror ni om det?



Random bild, men bara för att ni ska minnas färgen!

Sen tänkte jag klä om mina stolsitsar, det lär väl inte vara så svårt, det är väl bara att använda en häftpistol? Och där kom efterlysningen; Är det någon vi känner som äger en häftpistol?!

De här tygerna tänkte jag på, smakråd tack!






Egentligen är inga av dessa tyger det ultimata som finns i mina drömmar, så jag är öppen för andra förslag, men jag vill ha färgglatt och stormönstrat! Typ marimekko...



Det här är precis det jag vill ha..men lite väl dyrt kanske? Eller är det värt?
Här finns det!

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar det här med elefanten från Marimekko också! Gulligt till rosa vägg:



http://www.forr.se/tyg/marimekko/karkuteilla_2.html

2010-01-15 @ 22:12:29
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0