Freakshow

Ni läser Jane Timglas blogg va? Då behöver jag inte lägga upp bilden hon postat i det här inlägget och slipper klassa vår blogg som utvikningsblogg. Men OMG!!! Hennes bröst är ju på riktigt större än hennes huvud! Brudarna i bakgrunden ser typ förpubertala ut i jämförelse.

För att liva upp detta inlägg med en bild lägger jag upp en annan bild från Janes blogg, på allas vår Tim. Jag kan inte sätta fingret på vad som är fel med hans ansikte? Han har liksom ingen näsrygg, det är bara platt och enfärgat mellan nästippen och ögonen. Fattar ni vad jag menar?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet!!! Jag tänkte på det också, det ser typ retuscherat ut. Men varför? Och ser han inte jävligt plufsig ut också?

2010-01-12 @ 21:00:12
Postat av: Anonym

Jag vet!!! Jag tänkte på det också, det ser typ retuscherat ut. Men varför? Och ser han inte jävligt plufsig ut också?

2010-01-12 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0