Happy New Year!

Första inlägget 2010!

Tack alla inblandade för en fantastisk trevlig nyårsafton igår! Maten var god, sällskapet trevligt och takplatsen under fyrverkerierna var helt perfekt! Tyvärr har jag inte så mycket bilder eftersom jag var så sjukt orutinerad att mitt batteri på kameran var urladdat. Men lägger upp det lilla jag har medan jag väntar på bilder från Sofie (vars kamera dessutom ger mycket mer smickrande bilder än min).

Nu ska jag ta en promenad och sedan försöka kurera min sjukdom som av någon konstig anledning inte blev bättre av att jag var ute till fem imorse.


Hot mama!


Vi med vår trognaste bloggläsare!


Wilton la in stöten på Olivia.


Wilton med sin moster aka "Skogsrå by the sea".


Wilton dricker nyårsjuice under övervakning av mamma.


Sanna och Helena på taket vid tolvslaget!


Jag och Sofie på taket vid tolvslaget!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Varför kunde vi inte lägga upp lilla Annas foton där jag ser benig och utmärglad ut istället? Shit, jag väger typ 150 pannor. Burka 2010.

2010-01-03 @ 22:27:45
Postat av: Anna

What?!

2010-01-04 @ 20:14:49
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0