HJÄLP!

Jag har aldrig tidigare handlat något på Blocket, men funderar nu på att göra min debut och letar efter en soffa. Jag flyttar ju inom en relativt snar framtid, och min ekonomi skulle väl inte beskrivas som helt stabil, så jag tänkte att detta kunde vara ett bra sätt att vara ekonomisk. Problemet är att jag vill ha en vit soffa, som kanske inte är så där jättelätt att hitta en fräsch variant av begagnad. Men nu har jag hittat en som verkar lovande, men kan inte ni kolla och säga vad ni tycker?

Jag gillar modellen på soffan (jag kommer ha mycket mer kuddar och plädar och grejs i den, inte så där strikt) och jag tycker att fotona ser fräscha ut. En del lägger upp bilder som ser ut som att de är tagna på typ ett koncentrationsläger. Dessutom är det ju en modell med avtagbara klädsel, så man kan ju faktiskt klorina det innan man använder den?

Åsikter tack!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Du skulle kunna få en sopsäck att se vacker ut Anna! Inte för att jag drar några som helst paralleller mellan en sopsäck och ditt val av soffa! Jag tycker att den är väldigt fin!! Go for it!

2010-01-09 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0