Hold on!

Eller håll inne spyan kanske man ska säga... Imorrn är det festernas fest och det får inte någon liten kräksjuka stå ivägen för! Jag går och jobbar vid elva och när jag kommer hem och ringer dig ska du vara på plats hos Kakan och blanda drinkar! Fatta!

En trist bieffekt av min innehållslösa fredagskväll är att jag har börjat gilla Mattias i EMD efter att ha sett honom i Let's Dance. Hur kan jag göra det kanske ni undrar? Om sanningen ska fram så är det lite skönt att jag börjar gilla Mattias också, när jag ändå älskar EMD så mycket som jag gör. Nu kan inget stå ivägen för min kärlek om ni förstår?

On a sidenote: Kan det inte bli sommar NUUUUUUUUU!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Jerka

Är det inte på sin plats med en EMD-kategori snart!? För varje vecka som går tar denna blogg ett steg närmre att till slut fullända sin transformering till en renodlad EMD-blogg. ;)

2010-01-23 @ 11:35:53
Postat av: Lilla Anna

Är det inte han som är ett svin och är konstant otrogen mot sin flickvän? Jag har för mig att du har berättat det för ewa som berättade det för mig, för länge sen.



Eller? Jag såg honom i slussen en gång. Over and out.

2010-01-23 @ 12:16:10
Postat av: Ewa

Hörrödu "Jerka"! Jag har genomskådat dig ska du veta, och du vet mycket väl att jag avskyr EMD! Så försök inte smutskasta mig...

2010-01-23 @ 12:32:02
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0