Inga mer smaltips???

Vi hade en diskussion om Dennis M på jobbet idag, och jag var tvungen att kolla in hans blogg eftersom jag inte varit inne och läst på länge. Han är ju inte alls lika hardcore längre? Har han gjort en Blondinbella och blivit pk? Jag menar vad är grejen med disclaimern efter smaltipsen:

"Mina kosttips riktar sig till den som vill leva ett mer hälsosamt liv. Kom ihåg att det är viktigt att äta hälsosamt och att få i sig tillräckligt mycket med näring varje dag. Hoppa aldrig över någon av dagens måltider, gör inga stora förändringar i din kost och gå aldrig på en diet utan att först rådfråga en dietist och dina föräldrar (om du är under 18 år)."

Tråkigt.

Angående Spotify-grejen, tack för hjälpen! Men jag skulle vilja samla alla album i typ en "mapp" men det går inte eller? Man måste ha alla på rad så där? Jag gillar att ha lite ordning liksom. På tal om Spotify, lyssna på Nneka och hennes skiva "To and Fro", jag tror du skulle gilla den. Älskar låten "Heartbeat" med henne!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0