Jag är besviken Elle!!!

Igår gick Elle-galan utav stapeln. Kolla här om ni vill ta del av besvikelsen som är gästernas klädsel. Förhandssnacket var typ "Shit, årets glammigaste modefest, vad ska alla ha på sig" och så blir resultatet så här trist och fult. Med några undantag såklart, men först går vi igenom de som misskötte sig mest (observera att jag ofta är ful själv, men jag var heller inte bjuden på Elle-galan):


Blossom, det här är en gala, inget jävla aerobicspass. Det vill säga att du kunde ha lämnat spendextoppen hemma. Resten av outfiten är också totalfel, inte bara på en gala utan på 2000-talet i stort. Jag skäms å hennes vägnar.


Brolle MÅSTE ge upp rockstilen! Han ser sjukt patetisk ut och verkar ha en otroligt skev självbild om han tror att han kan komma undan med det där.


Okej att jag alltid har avskytt det här paret, men nu måste dom ju ändå skämta?


Jag vet att du gillar Musse, men den här klädkombon är oförlåtelig.

On a lighter note: Ett fåtal på galan var faktiskt riktigt snygga. Två av dessa var Marina Kereklidou och Blondinbella. Ja, ni hörde rätt, Blondinbella. Jag föredrar kjol eller klänning på gala, men annars tycker jag faktiskt att hon ser riktigt snygg ut! Och Marinas klänning och bälte är skitsnygga!





/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Blondinbella ser ju fan fördjävlig ut!!!!!Korsett?? Eller?

2010-01-30 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0