Laughs on me

Jag var på promenad idag och kom att tänka på en kul sak. Eller kul är kanske inte rätta ordet, men jag skrattade i alla fall högt för mig själv när jag kom ihåg detta.
Jag mindes plötsligt när jag upptäckte det stod Jhon-Marie på Jhons brevlåda. Han hette Marie i mellannamn!!
Oj vad jag mobbade honom för det här, och jag fick många goda skratt med mina vänner när vi hånade hans kvinnliga namn.

Senare visade det sig att det var hans fru som hette Marie.

Skrattar bäst som skrattar sist.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, no offence, men snacka om att han tyckte du var en lättlurad brud. Han hade sin frus namn UTSKRIVET på dörren och du fattade ändå nada. Förlåt, men det här var bara för roligt.

2010-01-14 @ 19:15:26
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jag vet! Hahaha varför tror du att jag skrattade för mig själv? Till mitt försvar så stod namnet ihop som ett dubbelnamn, och det är inte helt ovanligt i latinamerika att heta konstiga mellannamn!

2010-01-14 @ 19:28:10
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0