OMG!!!

Shit, har ni varit inne och kollat på "Prisondate"??? Så jävla sjukt. Man kan gå in på medlemmarnas profiler, och herregud säger jag bara. Hur kan någon nappa? En presentation:

Hej

Är en skön Latino kille på 28 bast som avtjänar ett långt straff

och därför söker lite kul brevkontakt.

(Är dömd till livstid för mord och rån)


Jo, han är säkert en jätteskön kille. Minus morddomen. Vågar inte lägga upp hans bild, man vet aldrig när han kommer ut och uppenbarligen har de ju internetuppkoppling.

/Anna

P.S. Jag kan inte låta bli att skratta åt taglinen "En fängslande kontaktsida"...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Seriöst? Han kunde inte ha utelämnat det där med mordet? Eller får han fler tjejer på det kanske?

2010-01-05 @ 12:29:46
Postat av: Lilla Anna

Okej nu förstår jag ewas inlägg ovan. Jag läser ju baklänges. Trodde det var något hon bara random lagt upp..

2010-01-06 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0