Onda tankar

Jag brukar inte vilja folk illa. Alltså inte på riktigt, jag kan skämta om det, men jag menar det ju inte riktigt.
Men Katrin. Hon börjar gå på mina nerver.
Det här är ju ett ständigt återkommande ämne på den här bloggen, men kvinnan är ju fan ond! Läs hennes blogginlägg om sexuella trakasserier här.
Nej, det räcker fan inte, jag ,måste kopiera väl valda delar av texten:


Jag blev uppringd av en reporter. Han berättade att han höll på med en arikel om att tjejer blir antastade på krogen. Att det är ett problem och undrade om jag hade en kommentar till det. Om jag kunde berätta om egna erfarenheter och hur jag ansåg att man skulle förhindra att killar tafstade på tjejer.

Jag hade desvärre inga egna erfarenheter att förtella. Jag har aldrig blivit antastad på krogen. Vad är det för nonsens? En kille som tafsar på en tjej ser ner på henne. Ser på henne som en slampa och något utan värde. Så ser inte killar på mig. Jag har heller ingen väninna som någonsin blivit tafsad på. Inget som hon berättat för mig i alla fall.

Det här är ett ämne som tjejer skapar själva. En viss typ av tjej ska jag tillägga. En tjej som kanske inte utstrålar intelligens. En tjej som killar inte respekterar helt enkelt. Det är ungefär samma sak som med de här tjejerna som anklagar killar för våldtäckt fast de egentligen inte har blivit våldtagna. Brist på uppmärksamhet och självkänsla


Ja. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Texten talar ju för sig själv.
Det här är nåt man egentligen inte ens får tänka, men det är nästan lite så att jag hoppas att något händer henne, så att hon fattar hur verkligheten ser ut.

/ Ewa

P.s. Varför är texten så stor? Hur gör jag för att ändra? D.s.


Kommentarer
Postat av: Anna

Katrin är officiellt sinnessjuk. jag avskyr den människan, oavsett om hon gör det för att "provocera" eller inte. Det är ändå vidriga åsikter hon för fram.

2010-01-16 @ 16:19:12
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0