Rapport från sjukstugan

Nu har jag samlat tillräckligt med kraft för att ta mig ur sängen och ätit lite yoghurt.
Jag älskar bilderna från igår, speciellt bilden på Karin och Erik, den gör mig lycklig!
Här kommer några bilder från innan kräkset.


 
Garderobsposering 1



Garderobsposering 2



Garderobsposering 3. RuPaul-style.



Vatas Locas



Här gav Lillan oss en chans att bli snygga. Jag lyckades väl sådär får jag säga.



Tanja Parton



Fina äkta paret!



Så här kul var det innan jag kräktes. Helena grät nästan, så jävla roligt var det!!!


/ Ewa

Kommentarer
Postat av: karin

den va fin!!! Det var så trevligt att ha er alla hemma i stugan!

2010-01-24 @ 14:00:54
Postat av: Anna

Vad fin Lillan var i den svarta kreationen på översta bilden. Den borde hon ha nån annan gång!

Vad bra att du hann ha lite roligt i alla fall innan debaclet, bättre det än att du hade börjat spy klockan tre på eftermiddagen liksom.

2010-01-24 @ 14:13:25
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Lilla Anna

Anna, jag är desperat. Hur gjorde du för att säga upp tv-avgiften? Jag ska gå igenom samma procedur nu.. jag skulle uppskatta ett inlägg om det. De skulle kunna toppa ebba von sydows pojkvän sökningarna.

2010-01-24 @ 15:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0