Så jävla taggad!!!

Jag är så jäkla laddad inför att du och Wes gör comeback imorrn! Har varit lite tomt sen hela gänget var samlat under julhelgerna. Jag hoppas att du är förberedd på att mamma och jag kör stenhårt på LCHF-dieten? Mamma har redan gått ner ett kilo (efter en dag). Så jävla taggade är vi!!!

Om ni också vill gå ner ett kilo om dagen (nej jag lovar inte alls för mycket...) och dessutom få en mindre uppsvullen mage, gå in och kolla recept HÄR och kolla i forum HÄR. Jag är ingen fettdoktor, men jag vet att det funkade sjukt bra på mig.


Min inspirationsbild inför beach 2010. Och nej, jag inser att en bröstoperationen och face/off-transplantationen med Adriana Lima inte kommer på köpet med LCHF-dieten.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0