Svenska The City?

Den här idéen känns som att den kan bli lite fiaskoartad. Inte för att jag inte kommer kolla, men ändå. TV3 håller just nu på att spela in en ny serie för webb-TV som ska heta "Glamourama" och kretsa kring bloggerskorna Michaela Forni, Petra Tungården och Anna Hibbs. Tydligen ska man få en inblick i deras liv i "Jetsetstockholm". Jetsetstockholm, seriöst? Lär ju bli underhållande i alla fall.

Jag läser ju alla tre tjejernas bloggar så jag tycker det ska bli kul att kolla därför, men jag är inte riktigt ombord på den här grejen att försöka göra en svensk version av "The City". Grejen med "The City" är ju att det är ouppnåeligt på något sätt, och att Whitney har outfits man bara kan drömma om. Inget ont mot dessa tjejer, men vem vill se dom typ ta en kaffe på samma 7-Eleven jag köper lunch på, och shoppa samma klänning som jag har i garderoben?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0