This year's gonna be a good year

2010 behövde bara en vecka på sig för att bevisa att det är sjukt mycket bättre än 2009! Jag undrar seriöst om det låg någon form av förbannelse över förra året, så fort det var över började det hända grejer. Jag har ÄNTLIGEN fått ett jobb! Och ett som jag ville ha också, det är nästan för bra för att vara sant. Dreams are coming trueee... Jag är så jävla glad rent ut sagt.

Men som sagt, peppar peppar ta i trä, saker har skitit sig tidigare, inga papper är påskrivna. Men om det här skiter sig går jag typ i sjön.

Haha, "The Breakup" är ju för kul, synd att jag inte orkar kolla på hela som går nu på trean. Jag skrattade när Vince beskrev balett som män i trikåer som framför en "medieval techno show".



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Men anna för faaan, berätta om jobbet!!!!!!!!! Berätta berätta berätta! Ring mig och flåsa ut varenda liten detalj!

2010-01-08 @ 10:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0