Vilken skam

Jag stod bredvid Dessie på tunnelbanan idag och jag skämdes så över mig själv att jag kände igen henne. Jag kämpade verkligen för att inte råka titta åt hennes håll så hon skulle fatta att jag har läst hennes blogg. Hennes fjortisgäng verkade inte ta någon notis om mig, det är skönt att vara tillräckligt gammal för att gå under deras radar. Så man inte blir nedslagen om man glor eller nåt menar jag.

På tal om ålder så njuter jag verkligen av den här korta tiden då det bara är ett år emellan dig och mig. Du är liksom 24 och jag är 25, jag känner mig så ung och viril! Har ordet "viril" någon sexuell innebörd förresten? I så fall tar jag tillbaka det.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att viril har nåt med potens att göra. Ordet du söker är nog vital. Och jag avskyr dig för att du påpekar min ålderdom!!!

2010-01-28 @ 16:29:44
Postat av: Ewa den unga och fräscha..

Var det såklart som skrev föregående kommentar..

2010-01-28 @ 16:31:14
Postat av: Lilla Anna

Shit, jag använder ordet viril i snitt kanske 10 ggr / dag. Behöver jag sluta med det?

2010-01-31 @ 22:38:01
Postat av: Maria

Sluta kritisera och arbeta med att gilla dig själv istället! Det kommer du längre på, det är coolare.

2011-03-31 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0