What?

Jag har länge provocerats av Chics chefredaktör Charlotta Flinkenberg. Jag tror det har med hennes totala avsaknad av självinsikt att göra. I hennes värld är hon Sveriges svar på Carrie Bradshaw som alla ser upp till, tycker är häftig, och vill ha moderåd ifrån. I verkligheten som vi alla andra lever i... not so much.

Droppen var när jag läste Chic idag på jobbet och det är ett flersidigt reportage, i hennes egen tidning, om hennes walk-in-closet. Finns det något mindre intressant i denna värld att ta del av? Jag är faktiskt ärligt intresserad av vem som pitchade den här idén på redaktionsmötet. Mina pengar ligger på att det var Charlotta själv, men det är mycket möjligt att hon hjärntvättat sina anställda till att tro att hon är en modeikon.



/Anna

Kommentarer
Postat av: karin

Blä, såg det också... Känns lite som när man var barn och drog fram varenda mjukisdjur man hade så fort någon kom bara för att man ville visa upp sina ägodelar(typ som jag gör med mina smycken). Gillar bilden...

2010-01-08 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0