Bloggtips!

Någon som däremot är SJUKT ROLIG är Frans på Nöjesguiden! Läser ni hans blogg? Om ni inte gör det måste ni börja, det är en skrattfest utan like! Han är typ en missanpassad sextonåring i nån småstad som sitter och räknar ner dagarna till skolan börjar igen efter sommaren. Han är helt underbar! Här har han sett ett avsnitt av One Tree Hill:

"Jag fullkomligt ÄLSKAR bröllopsavsnitt i amerikanska teveserier. Det är fan det bästa jag vet. Såå OTROLIGT mycket FEELINGS! Lucas och Lindsey (varför stavar hon inte sitt namn med a egentligen, det är ju supermiffat att stava med e) gifte sig igår. Eller ja, nästan då... Hon ba vid altaret "I can't marry you" och sprang iväg som värsta runaway bride och medans allt detta hände blev Nathan och Haleys aaaw-son BORTRÖVAD av den supergalna twistade latinonannyn som tror att hon är ungens riktiga mamma och ba skrattade värsta elakt tills brudgummens psycho pappa som dödade sin egen bror och som nyss kom ut från fängelset stalkade henne och tryckte upp henne mot väggen och ba "stay away from my family or I kill you" sådär superdramatiskt och family comes first typ och jag ba dog.

Jag är sjukt tagen av det här. Alldeles andfådd. Det måste vara mark-ozonets fel. Ni har väl hört? EU säger att man måste varna allmänheten nu, för nu jävlar är halterna alldeles för höga och om man har astma och är utomhus så kan man falla ihop och DÖ när som helst!!!"

/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hahaha. Kul!

ps. är det sant om mark ozonet? d.s.

2010-07-31 @ 08:55:00
Postat av: Ewa

Jag läste just hans blogg och jag ÄLSKAR honom!!! Jag önskar att jag var lika humoristiskt som han, och han är bara 16! Vilken potential!!!

2010-07-31 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0