BORING!

Är det bara jag som tycker att den är "superroliga" bloggerskan Ana Gina är astrist? Har försökt kolla på några av hennes videor men orkar mig knappt igenom den första minuten. Hon är säkert kul om man skulle känna henne privat, men SÅ rolig att hon måste branda sig själv som humorbloggare med taglinen "Humor till max" är hon inte. Jag tror det är det som är problemet, att förväntningarna blir så otroligt höga när man liksom går ut och profilerar sig som en så sjukt rolig brud. Och så kollar man på hennes videor och så är hon typ "Min pappa stör mig när jag är på Facebook". Man ba okej.

Och att Blondinbella beskriver henne som Sveriges roligaste tjej borde ju ha fått mig att ana oråd.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

inte kul.

2010-07-31 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0