JAAAAAA!!!

Två goda nyheter:

1. Man kan se de senaste avsnitten av både The Hills och The City på Allt om the hills (kan Brody ta och chilla, Kristin ska liksom åka till Europa över sommaren, inte emigrera for life till Sydpolen)!

2. Jag har hittat honom!!! FRODE NAKKIM!!! Praise the lord (och google). Tydligen har han bytt bransch och har jobbat med PR och är nu informationschef på VitaeLab, ni vet dom som gör kosttillskott! Det här är ju helt fantastiska nyheter ur rabattsyfte (ja, jag har nu kommit så långt i händelseutvecklingen att du nu har gift dig med Frode och han ger familjerabatt på vitaminer och Omega3 till sin svaga och klena plastdotter - mig)!

Han finns dessutom både på Twitter HÄR och Facebook HÄR.

OBS! Hans barn är inte sådär små som på profilbilden längre, kollade hans dotters sida och hon är typ minst 18 nu. Alltså hög tid för ett andra äktenskap för Frode! Nu kör vi (okej du kör...)!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Tantkerstin

Toppen! Om Fia tar Frode så tar jag hand om Truls. Har du kollat om Truls finns på Fejan?

2010-07-30 @ 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0