Jag spelade ett spel när jag sa att jag avgick för mina barns skull

Vad har Sven-Otto Littorin gjort?! Lena Mellin borde ställa upp i Paradise Hotel, hon är bra på att spela spel, antyda saker och hålla folk på halster. "Jag spelade ett spel när jag antydde att Sven-Otto gjort sig skyldig till något kriminellt". Äntligen lite hardcore-action i Almedalen!

Hans äckliga bockskägg indikerar ju i och för sig att han är pervers, så jag gissar på någon form av sexköp. Nyfikenheten is killing me! Jag lovar att det kommer vara värsta antiklimaxet när man väl får reda på det. Om jag var S-O just nu skulle jag gå ut med vad jag hade gjort, för jag lovar att det aldrig är lika illa som det folk sitter hemma och fantiserar fram just nu. Det är typ en obetald parkeringsböter.

Är dessutom besviken på Flashback, har kollat in då och då under dan och ingen där har nåt mer att komma med än spekulationer. Jag vill ha ett ögonvittne! Jag fick i och för sig the best laugh I've had in years när någon på forumet döpte om honom till "Svett-Otto Fittorin".



/Anna

Kommentarer
Postat av: jerka

Ja du...

http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/aftonbladet-littorin-kopte-sex_4977011.svd

2010-07-10 @ 10:43:45
Postat av: Lillan

Assa jag ar ledsen over att behova erkanna det har men vem fan ar sven-otto fittorin? Det ringer ju en klocka men refresh my memory, tack.

2010-07-12 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0