Men va faaan!!!

Jag kommer bli sinnessjuk om jag inte hittar den där snygga norska sportjournalisten snart mamma!!! VAD HETER HAN?! Jag brukar annars vara ganska stolt över mina google-skills (jag är lite av en Lillan Salander) men jag har verkligen kört i diket totalt på den här. Jag blev så desperat att jag nyss sökte på " snygg norsk sportjournalist" i en förhoppning att någon annan där ute har samma smak på män som dig.

Men nej. Inga resultat av värde (och ja, jag kör sökningarna på både norska och svenska med google translate). Jag fattar inte, det kommer ju upp en massa andra jävla namn och jag har gått igenom hela sportredaktionen även hos NRK (han kanske hade bytt upp sig tänkte jag). Inget namn som ringer någon klocka, och jag är SÄKER på att jag skulle känna igen det bara jag såg det.

Han hade ju en skitstor byline-bild, han måste ju vara känd? Typ en norsk (och snygg) version av Mats Ohlsson. Har han gjort en Fittorin? Är det därför VG raderat honom ur arkiven?

Hittade den här listan över de mest inflytelserika norska sportjournalisterna och där lyste hans (bortglömda) namn med sin frånvaro. Du kanske kan hitta en annan snygging på den listan och skaffa dig en hang-up på? Så kan vi stalka honom på Facebook istället?

Jag kommer att vara vaken hela natten pågrund av det här.


Truls Dæhli, din nya kärlek på VG's sportredaktion om vi inte snart hittar originalet.

/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

JA ! jag kan byta !. jag får helt enkelt skicka ett sms till Björn, det värsat är att det blir följdfrågor

2010-07-29 @ 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0