Trevlig överraskning!

No offence (okej ganska mycket offence), men om jag körde looken Kissie gör skulle jag kanske undvika att hänga med transor. Rätt överhängande risk att hon tas som en av dem liksom. Om jag inte visste vilka det var sedan innan skulle jag omöjligt kunna säga vem av Kissie eller Rahlenfeldt som var en kille utklädd till tjej.

Btw så såg jag Kissie på Drottninggatan (var annars) i veckan, fattar inte varför hon fixar sina bilder så mycket. Hon är ju absolut inta så smal som när hon PS:at sönder sig själv, men hon är ju inte tjock nånstans utan ganska liten. Minus brösten då. Ansiktet har hon ju bara förstört på egen hand.

Eftersom det är fredag i morgon går jag all out och är uppe en timma extra för att kolla på Sex and the City. Slökollar lite på fyran nu innan det börjar och HERRE MIN GUD vad det är trist med friidrotts-EM. Känns knappt som att programledarna för "Late night Barcelona" orkar hålla uppe intresset. Däremot är jag glad att jag råkade slå på det, för jag upptäckte vilken otrolig hotness paneldeltagaren (och fd friidrottaren va?) Mattias Sunneborn är! Vilken fägring!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0