At the prom toniiiiiiight!!!

Jag sitter och lyssnar på Justin Bieber på Spotify (nej jag skäms inte) och har kommit till låten "First Dance". Nedan kan ni läsa ett utdrag ur texten. Är jag ett pervo eller är det någon annan än jag som känner att "first dance" är en omskrivning för något helt annat? Känns lite skumt att en tjej i sextonårsåldern aldrig skulle ha dansat förut? Det är nog något annat som ska hända för första gången på promnight om ni fattar vad jag menar.

Justin har förövrigt bland de topp tio fulaste frisyrer jag har sett.

When I close my eyes,
I see me and you at the prom
We've both been waiting so long
For this day to come
Now that its here
Let's make it special

There's so many thoughts in my mind
The D.J.'s playing my favorite song
Ain't no chaperones
This could be the night of your dreams

Only if you give, give the first dance to me
Girl I promise I'll be gentle
I know we gotta do it slowly
If you give, give the first dance to me
I'm gonna' cherish every moment
'Cuz it only happens once, once in a lifetime




/Anna

Kommentarer
Postat av: KTBPA

hahaha naasty

2010-06-07 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0