En dag på stranden

Idag har vi haft en lyckad dag på stranden med Alyssa och Jack. Trånkan är så jäkla naturskönt! Vi var ute på landsbygden typ, fast det tog bara en kvart att gå från det otroligt civiliserade trånkan c!

Jag tog lite bilder, och som ni kan se, var det en dag full av nakenhet, badande och ätande. Lyckat.


Wilton och Jack gosade i samma vagn på vägen.


Det tog inte lång stund innan Wes var spritt språngande. Smolk i glädjebägaren: En vidrig femårig flicka frågade mig;"Är det en flicka med snopp?" WTF!!!???  Där går gränsen faktiskt, ingen snorunge ska anklaga min son för att vara hemafrodit!!!



ledsen efter smutskastningen tröståt Wilton pannkakor.


Han blev genast gladare och fortsatte kalaset med ballerinakakor vid vattenbrynet


 Jack och Alyssa var djärva på bryggan


glass...


Nakenfisen kalasar.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅÅÅåååh, jag hade velat vara med!!!

2010-06-17 @ 21:02:03
URL: http://skitochsaker.blogg.se/
Postat av: mamma

tack ! men skall han inte klippa sig ????

neeej jag vet.........

2010-06-18 @ 07:28:45
Postat av: Anna

Jag gillar urmänniska-looken på andra bilden där det ser ut som att han är ute på savannen och typ jagar mat. Lite national geographic/historiska musset-feeling på den.

2010-06-18 @ 14:15:49
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Tant Kerstin

Vilka ljuvliga bilder! Önskar er en underbar sommar!

2010-06-20 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0