Hetsköp och hetssälj

Jag fick panik idag över att jag inte hade några kläder anpassade för denna värme och hetsköpte klänningen nedan på rea på Monki. Den kostade ju knappt nånting så det gör ju inte så mycket, men jag känner inte att den är sooo Anna-style. Den är mer sooo Ewa-style, så du kanske kan ta över den? Ska testa om jag känner mig bekväm i den på jobbet imorrn.

By the way så säljer jag jackan på bilden under nu. Jag tror att jag kan få typ tusen spänn för den på Blocket och jag använder den aldrig. Den är fin och så men det är liksom inte riktigt min stil, funkar aldrig till något annat jag har på mig. Tycker ni att jag gör rätt som säljer den? Om jag får den såld kan jag ju t ex köpa den där parfymen med gott samvete.





/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Wow! Vad snygg! Den vill jag låna!

2010-06-29 @ 08:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0