Oinspirerande

Varning, detta är ett elakt inlägg!

Såg precis ett hemma-hos-reportage hos Helena från förra säsongen av Ensam mamma söker. Ni vet hon som valde en kille jämnårig med sina söner? Hon beskriver det som att hon gillar "varm och personlig" inredning. Tycker ni att NÅGOT på bilderna här under är varmt eller personligt? Det här är verkligen topp 3 bland de minst inspirerande inredningsreportagen jag någonsin har sett. Tyckte reportern själv att detta var värt att dokumentera? Tycker Helena själv att detta är värt att dokumentera?

Alla får inreda som dom vill, absolut. Många tycker säkert jag har skitfult hemma. Men alla hem platsar faktiskt inte i ett inredningsreportage.







/Anna

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Skitfult! Mest obehagligt är hennes intensiva lite gubbslems-kåta blick!

2010-06-15 @ 10:23:23
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: The one and only!

HAHA Ballerina is on fire!!



Jag känner mig antastad bara av att se på Helena...

2010-06-18 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0