Partaj!!!

Igår hade vi en väldigt härlig kväll måste jag säga! Eller den började väldigt bra men blev kanske en aning sämre framåt natten, tack vare (eller tack och tack) mitt magsår.

Lite läckra bilder hann också med att tas.


Elegantheten lyste om oss.


BIG...


...BOOTY...


...BITCHES!!!


Något oklart vad som pågår här, men kan väl konstatera att eleganheten på denna bilden är lite lägre.


Cutiepies!


Ungkarlskylen


Charlies angels


Kärleken flödade!


Balkonghäng


Vinden i håret!


Snyggingar!


Tveksamt badrumshäng


Gruppfoto klassrese-style


Der finns helt enkelt ingen hejd på sexigheten på den här bilden.


Tunnelbanehäng!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var väl det här jag missade... fy fan! Jag va liksom på vääääärldens pissigaste jobbfest istället! Hoppas fan att ni hade kul... eller typ inte!!! Jag är avis...

2010-06-06 @ 23:15:30
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0