PRO-varning

Jag köpte en Iphone idag! Kände mig så jävla hi-tech innan jag säckade ihop totalt när jag läste intruktionerna. Tydligen måste man ladda hem senaste versionen av Itunes innan man kan installera och börja använda den. Jag känner bara att det är det sista jag orkar börja hålla på och mecka med ikväll. Det får bli en helgaktivitet helt enkelt, får dras med min gamla mobil ett par dagar till.

Någon Iphone-användare som vill passa på att dela med sig av några nybörjarmisstag jag ska undvika?

Jag skyller att jag är en teknofobisk tant på sviterna efter Paris-resan. Dessutom hade jag dokumenterat orimligt lågt blodtryck och orimligt hög puls imorse, jag känner att det håller i sig.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul!! Säg till om du behöver hjälp med nåt! Det jag gillar är att den e så enkel! Visst känns det meckigt att behöva iTunes å allt det där men sen e allt enkelt som bara den!!

2010-06-10 @ 21:56:17
Postat av: Frida

Det kommer vara det bästa som någonsin hänt dig (med eller utan nyaste iTunes!!) förutom big booty bitches!!

2010-06-12 @ 03:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0