Skamliga bilder

Jag skäms typ på riktigt när jag vet att foto-proffset Frida läser vår blogg och jag lägger upp så här fula bilder från Paris. Men det är ju inte som att jag tror att de är fina jag heller, men mamma ville ha lite dokumentation och here it is.

Paris var så himla vackert så jag är faktiskt bitter över att jag inte är en bättre fotograf/har en snajdigare kamera. Man skulle kunnat fått så otroligt mycket fina bilder! I övrigt var resan fantastiskt trevlig, även om jag inte direkt hade den shoppingbudget som hade krävts för att handla loss i St Germain där vi bodde. The low point av resan var när vi fem som tillsammans var ute på inspirationspromenad blev kallade "Spice Girls" av några förbipasserande. Känns varken som en speciellt aktuell eller smickrande referens år 2010.


Vårt hotellrum på Lutetia med VÄRLDENS SKÖNASTE SÄNGAR!


Vår balkong där man kunde leka "Carrie anländer till Paris i sista avsnitten av Sex and the City".


Elin och Emma på middagen första kvällen.


Therese, också första kvällen.


Borden var lite väl låga för någon med lång överkropp som jag.


Resten av gänget.


Försökte ta bilder på de fina omgivningarna kring hotellet och fick två franska män på köpet.


En jättemysig butik som hette Merci och låg på en innergård.


Kollegor under kväll nummer två.


Mitt enda foto på Eiffeltornet.


Det enorma museet som sin storlek till trots hette La Petit Palais. Superfin utställning om Yves Saint Laurent såg vi där! Rekommenderas verkligen om nån ska dit!


Shopping sista timmarna innan hemfärd.


Min rumskompis under resan, Charlotta, strikes a pose i rulltrappan.

/Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0