There's always a place in me that you can call home

Hets och stress på jobbet, men på måndag åker vi! Jag är så laddad! Mindre laddad över att taxin kommer och hämtar mig 04:45 men ändå. Vad ska jag göra, ska jag ens gå och lägga mig? Och typ ställa klockan på tre? Men jag måste ju sova lite innan, för dagen kommer vara helt maxad när vi kommer fram och jag vill vara någorlunda utvilad.

Idag fick jag en jätteläskig känsla, som att jag var nära ett sammanbrott! Jag kan inte förklara, den var som en obehaglig känsla som bubblade upp helt plöstligt på tunnelbanan som jag liksom var tvungen att "trycka undan" och sen blev allt som vanligt. Men nu är jag jätterädd att känslan ska komma tillbaka. Tror inte jag kan utveckla detta vidare utan att känna mig som Blondinbella (och kanske ta en bloggpaus för att "lära mig att andas"), det var nog bara värmen och att det som sagt är extrem hets och stress på jobbet.

Nu ska jag lyssna på Fight for this love och sen ska jag sova.

P.S. Luckily innebär inte Heidi och Spencers skilsmässa att de uppgjorda paparazzibildernas dagar är förbi. Heidi visade i veckan att hon är mer än kapabel till detta på egen hand. Se och njut - "Hjärtekrossade Heidi":


Sorgsen och full av tankar...


Med sin depp-kamrat Jen Bunney.


Jen verkar dock mer intresserad av att posa än att trösta Heidi.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0