Too much information

Är jag lite väl gränslös i mitt bloggande om jag berättar om mitt besök hos gynekologen imorse? Ni kan vara lugna, jag ska inte bli så grafisk, jag ville mest ta tillfället i akt att rekommendera det underbara stället jag var på! Ja, ni hörde rätt, jag beskrev en gynekologisk inrättning som underbar.

Eller egentligen var väl inte själva upplevelsen speciellt underbar, en cellprovstagning är väl aldrig särskilt behaglig, men kvinnan som gjorde den var det. Hon besatt alla de egenskaper jag letar efter i en gynekolog: Raffig (hon hade leopardkjol och vit rock), uppmuntrande (smickrade mig och sa att hon såg direkt att jag inte rökte på lystern i min hy), skojig (sa att jag skulle ta av mig på "stjärteriet" när jag skulle klä av mig), omhändertagande (blev uppriktigt oroad och gav mig ett glas vatten när mitt blodtryck visade sig ligga på strax över 80 och min puls på 95) samt initiativrik (jag kom därifrån med två nya tabletter för två nya åkommor jag inte visste att jag hade).

Så alla ni med eller utan besvär i underlivet, besök Kaarina Aksberg på City Gyn i tredje Hötorgsskrapan! Ni kommer inte att bli besvikna.

OBS! Detta är inte ett sponsrat inlägg.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0