Torka

Tyvärr är jag inte direkt på topp just nu av olika anledningar, så blogginspirationen blir lite lidande. Deppinlägg är ju inte jättekul att läsa. Däremot läste jag en lustig artikel om helgens kungabröllop i DN på nätet. Tycker att SVT's bröllopsexpert Roger Lundgren behöver tagga ner liiiiite:

"Det var en kombination av att Victoria var så vacker i sin klänning och det vackra kamédiademet, och hennes lycka som strålade ur henne precis hela dagen, säger Roger Lundgren, som var SVT:s kungliga expert under bröllopet. Det, i kombination med Daniels tal, som var något av det bästa man någonsin har hört. Vi har ju verkligen fått en gudagåva till prins, tillägger han."

 

Något av det bästa man någonsin hört? En gudagåva till prins? Ta inte i så du spricker Roger. Dessutom dissar han Agnes och Björns Skifs uppträdande i artikeln, något jag inte kan acceptera! I och för sig kan jag väl hålla med om att Björnes look inte var helt fulländad i kyrkan.

 

"Han var inte uppklädd, han var inte fin. I ett kungligt sammanhang var det verkligen fruktansvärt, säger Roger Lundgren."



/Anns

Kommentarer
Postat av: Pilgrims-Anna

Tack Anna for att du finns i mitt liv och kan uppdatera mig ang brollopet. Jag vill ha mer mer mer! Inse att er blogg ar min kontakt med skvaller och sverige! Kann ansvar. Ja, aven du Ewa!

2010-06-24 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0