You have weird legs

Kände att det var dags att bryta bloggtorkan... Fan vilken bjudning med två avsnitt på rad av Cougar town!!! Måste köpa dvd-boxen när den kommer. Såg ni när hon tog ned sin sons utvikningskalender från väggen? Haha, det var kul...

Något annat jag roar mig med är att försöka lista ut varför din kropp ser ut som den gör på den här bilden på Facebook (no offence, jag menar att den är snygg i verkligheten och konstig på bilden). Den ser ju ABSOLUT inte ut så på riktigt! Är det någon sorts synvilla eller what's up?



/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

Stort varmt tack Anna. Jag vet, jag ser helt jävla deformerad ut! Visst var jag ganska smal på den tiden, men det ser ut som om jag inte har några revben typ. Men ganska biffiga armar.

2010-06-02 @ 06:46:09
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0